miercuri, 17 septembrie 2008

afte bucale

Cum ar fi fost daca...

....ploaia ar fi fost eterna?Daca ar fi plouat mereu,douazeci si patru din douazeci si patru.Mereu.Mereu.Mereu.Numai balti si noroaie.

Balti si noroaie.Balti si noroaie.
Am fi fost atat de plouati ca nici macar nu ne-am mai fi dat seama ca ploua...am fi fost noi insine ploaie.Am fi fost ecoul ploii eterne,ar fi plouat din noi si nu pe noi si ne-am fi topit cu ploaia cand oboseam sa tot fim.

Sa tot fim noi,sa tot fim singuri,sa tot fim cate doi,sa tot fim....

Cum ar fi fost daca....
.....am fi casabili?Daca am fi atat de fragili si constienti de lurul asta,incat ar fi trebuit sa avem multa precautie si multa atentie al fiecare pas.Ca sa nu ne spargem.

Cum ar fi fost daca...
....as fi fost baiat?
Lipsit de fantezie.

Cum ar fi fost daca...
.....m-ar fi iubit?
De-a dreptul previzibil.

Cum ar fi fost daca...
.....m-as fi ridicat acum din acest fotoliu,mi-as fi aruncat laptopul si as fi fugit.
"Asa o fata desteapta...'Incredibil.!

Niciun comentariu:

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."