miercuri, 30 ianuarie 2008

Dedicat lui:


Imi dedic blogul persoanelor enumerate mai jos:



Paulei:care mi-a zis intr-o seara:"fa-ti un blog Miruna."

care e ce amai puternica persoana pe care am cunoscut-o.

care nu poate sa tina un secret.

care,atunci cand o da in bara vine la tine.se uita cu ochii aia mari si isi cere scuze.Si chiar si le cere.

care are momente cand nu da doi bani pe nimeni si pe nimic.

si tuturor depsresiilor,intrebarilor si fericirilor ei.

Paulei in general.


Andreei Barbu:care mi-a fost prietnea noua ani de zile.

care m-a dezamagit cel mai tare dintre toti.

care m-a facut sa cred in ea si care mi-a dat un topor in cap.

care e mereu sufletista.

care nu poate sa vorbesca de rau pe nimeni.

care are gene mai lungi ca mine.

care a reusit multe chestii pe care eu nu le-am reusit.

care m-a ascultat si pe care m-a lasat sa o ascult.

care este si va fi mereu imaginea copilariei mele.O copilarie fericita.Asa ca ea.

Lui Ion:care e cel mai matur imatur pe care il cunosc.

care e un prieten de milioane.

care mi-a luat cei mai frumosi cercei de ziua mea.

care mi-a pus de un milion de ori mana pe fata.

care e un om cu o putere emotionala ce tinde la infinit.

care pierde mereu la jocul cu ochii si nu recunoaste niciodata.


Roxanei:care mi-a tinut o filozofie de zile mari si nu a facut decat sa imi mai adauge un strat de portelan.

care are o viata sentimentala ca un campionat de surf.Totul depinde de val.

care e rea,violenta,deloc finutza si foarte salbatica.Cateodata.

care mesteca scarbos cu gura deschisa.

care mi-a devenit indispensabila.

care uraste mediocritatea.

Mariei:pentru ca...

uite d-aia.

Colectiei de papusi de portelan a mamei.

Lui Christian Dior.Pentru ca a fabricat parfumul meu preferat.Dolce vita.


Lui Vlad:care mi-a zis ca nu ma place ci ca el e indrgostit de mine.

care m-a invitat in oras la un cico de cel putin 28 de ori.

care a auzit,acceptat si citit pe mess cele mai tampite scuze.Vlade.Nu te-am mintit niciodata.E bine...acuma...vorbim asa in mare.

care citeste Kant.

care nu joaca bine teatru.

care a fost mereu langa mine cand imi era rau.pana acum.

care mi-a zis cele mai frumoase cuvinte"Miruna...you never lose your charm!"

care prefera o fata cu parul lins.

care va fi probabil feiricit cu pshihopata aia de la olimpiada aia de cacat de matematica.

caruia as vrea sa ii cer scuze.

pe care l-am avertizat.

Tuturor celor pe care i-am facut sa se simta prost.Nu regret.O meritati.

Tuturor celor care le-am facut cu ochiul pe strada.

Asteptarii mele bolnave si inutile.




Femeilor de servici din Cosubc.Care nu isi fac niciodata treaba.


5 comentarii:

Anonim spunea...

pentru tine, miruna, caci mi-ai botezat parul Jacques. asa se scrie??

Etre spunea...

da bha paula...mai tii mintee...:*

ma mai cheama si maria. spunea...

multumesc. ma bucur ca ti-am ajutat cu ceva. serios.
acum ma duc sa fac clatite.

pepsiculamaie spunea...

uite aici ....cel mai sufletist copil.....se gadeste la toata lumea >:D<:*:*:*:*:*:* keep it going

Etre spunea...

VA IUBESCCCCCC :*:*:*:*:*

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."