vineri, 13 martie 2009

Aberez.Delirez.Creez.

La salonul de frumusete pe care il frecventez de trei ori pe saptamana,baiatul care tunde flirteaza cu manichiuista.
El e inalt,stilat,gay,snob,nepoliticos si fumeaza.
Ea e scunda,toapa,cu sani umflati,neagra si fumeaza.

In coltul strazii mele,numarul cainilor deja destul de ridicat,a mai crescut.Cu vreo sapte.

Vecinul pe care nu il cunosc inca,si-a lasat geamurile deschise.

Sunt in mijlocul unui haos.Haosul meu,haosul nostru,haosul mama,acolo de unde ai si am plecat.Haos in tine,haos in mine,balamuc,nebunie,dezordine,dezorientare,dezorganizare.
In mine
In tine
In noi.

Haosul o sa ne inghita.
Dar tu tine-ma de mana.Deocamdata e bine.Suntem pe acelasi segmet de haos,in haos,din haos..
Suntem in ordine.Stii ce e haosul?Sunt asa..mai multe ordini una peste alta.Ca protocoalele de la windows Vista.
Dar..
Tu si cu mine..suntem in ordine.In aceeasi ordine.Avem aceleasi zecimale,suntem in faza,tu dupa mine si eu dupa tine.Daca eu cresc si tu faci la fel,daca eu scad,tu vii dupa mine.

Dar...
Stii ce e cel mai frumos?
Ca eu nu ma impart decat la tine si tu decat la mine.Eu sunt prima,ma impart doar la mine si la unu.Iar tu...esti unu-ul meu.
Din toate numerele reale....
.....Eu la tine ma impart.

2 comentarii:

Anonim spunea...

bai miruna cu protocoalele tale de pe vista, a fost asa dragut ce ai scris la sfarsit :)
Delirant de Aberanta Creatia ta :P
imi placuu <3

Etre spunea...

draga mea,ma bucur ca inca mai imi citeste cineva aberatiile.

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."