duminică, 8 martie 2009

Am.

"De ce nu ti-ai pus o curea?"
"Am uitat."
"De ce nu iti faci o lista?"
"O sa imi fac,hai acuma I. in brate iar tu S. ia-ma de mana si nu imi da drumul".

Fetita o tinea de mana in timp ce geanta de trei kilograme o desala.Cealalta fetita,se uita in ochii ei in timp ce coloana ei urla de durere.Strangea si dinti si incepu sa cante:"twinkle,twinkle little star.."Spatele o durea din ce in ce mai tare.

Mergea cat putea pe cizmele ei cu talpa de sapte centimentri cand simti ca i se opreste inima in gat.S. vru sa fuga pe trecerea de pietoni si era inca rosu.Urla.Fetita se opri la timp si ea gafai in timp ce aproape o tranti pe I. de pamant.O apuca strans pe S. de mana si o lua in brate.Stia ca nu va experimenta niciodata un asemnea sentiment.Ea si nenorocitul ei de uter intors.

"Iarta-ma".
"Shut up!."
",...."
"Inseamna TACI."

"Asa tanara si deja cu doua fetite?"
"Doua folii de rafaello va rog."
Vanzatoarea o privea in continuare.Ea profita de confuzia creata pentru a se simti mama.

*
"Am terminat cartea de la tine.Bafta la germana".
Ea zambi.Adormi.

*
"Nu-i adevarat,o sa iei cea mai mare nota.Asa ai zis si la..."
Ea zambi.Isi plati cumparaturile si se grabi acasa.
Acolo...liniste.

Se trezi la mijlocul noptii.Isi auzise telefonul.
"Am stat degeaba."
Simti ca doreste sa isi dea cu capul de primul perete.Ziua asta...nu e una buna.
*
"Ti-a adus Bubu flori."
"Nu le vreau."
"Ce?Nu fi necioplita!"
"N-am ce sarbatori azi.Ziua asta e a MAMELOR.MAMELOR.STII CE-I AIA?Eu n-am de ce sa primesc flori.O sa le accept de ziua secaturilor.Acum lasa-ma sa ma imbrac".

*
Liniste.Din nou.In capul ei se auzeau voci.Vocea care spunea:"poate a patit ceva...",vocea care raspundea:"da,draga,i-a ajuns nepasarea in maduva..." vocea care spunea:"am gresit eu cu ceva?'" si vocea care raspundea :"pai esti foarte proasta si in plus asta e nenorocita ta de soarta.Taci acolo si inghite."

La dracu.Isi zise:"ce-o fi o fi."
"Ce se intampla?"
"Am ajuns acum 40 de minute.Mananc....'
Nu mai receptiona restul mesajului.
Vocile incepura din nou:"na poftim.asta a sunat a:lasa-ma dracului sa diger in voie ca imi pici greu la stomac...".vocea care zicea:"exagerezi ca de obicei.N-are voie omu sa n-aiba chef de ceva ca tu o iei personal."
Tranti telefonul.Asta merita.Asta meritau secaturile.HUA!!!
Proasta dracului.
Mori in iad.
Asta meriti.Na.Florile si dragalaseniile le iau altele.Nu ca tine.ESTI SEACA,fir-ai tu sa fii de tampita,seaca seaca seeeaaaacccaaaaa.

"6.25."
Bine.Imi cade cerul in cap acum sau mai tarziu?

Exagerezi mai fata.
Esti culmea,zau asa.
Hai te-am pupat.ai grija de tine.

Am.

Un comentariu:

ma mai cheama si maria. spunea...

asta... mi-a ridicat paru de pe maini..

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."