miercuri, 22 aprilie 2009

Te bagi?

Te provoc sa scrii despre fericire.

Te provoc sa fii fericit,sa fii constient ca esti fericit si totusi asta sa nu stea in calea fericirii tale.
Te provoc sa storci lipsa de sentimente si sa respiri apa fara branhii.Te provoc sa ma provoci,te provoc sa scoti din mine adevarul si sa il manaci dimineata cu oua fierite.Invata-ma sa fac oua.Oua prajite,oua fierte,omleta,cu faina sau cu lapte sau cu branza sau cu cascaval sau cu prostia ta.

Te provoc.

Sa ma iei de unde sunt,de fapt,de unde nu sunt,sa ma faci sa exist,sa ma faci sa vreau,sa te vreau,sa ne vreau.
Sa ma gasesti interesanta,sublima,minunata.Sa ma vezi,sa-mi dai contur si sa imi respiri culoarea,culorile,liniile,punctele,dilemele,viata,sa ma respiri pe mine,sa ma tragi pe nas,pe mine si tot fondul meu de ten.
Te provoc sa te droghezi cu mine,sa te joci cu mine,sa vrei sa scapi de mine,sa ma urasti,sa nu poti fara,sa fiu centrul actiunii si introspectiunii tale.Te provoc sa te uiti in tine si sa ma gasesti pe mine.
Te provoc sa imi devii extensie,ecou,calau,controlor,aparat de tensiune,cantar,polonic,ciorba,tantarul care ma musca,paianjenul de care ma tem,cartea preferata si sertarul de chiloti.

Vreau sa fii tot-ul meu.

Te provoc sa te arunci la gunoi,sa uiti de tine,sa ma lasi pe mine sa te iau,sa te slefuiesc,sa te fac,sa te fabric,sa fii eu si sa fii al meu.

Ce zici,te bagi?

Taci.Nu-mi raspunde,no vorbi,nu gesticula.
Esti slab.

Am sa te vomit.

Niciun comentariu:

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."