marți, 28 aprilie 2009

Tu Te a simti

Tu si cu mine...

Suntem infecti.Putim.Putreziti.Inutili lumii din jur,inutili universului,inutili.Buni doar sa ne raspandim infectia,boala,goliciunea si rautatea.
Trezesti in mine cele mai bolnave sentimente.Ma faci sa imi rod unghiile,sa imi manac fondul de ten si oja,sa-mi apuc pielea capului cu ghearele si sa ma tin de firele de par.Langa tine,pentru tine,n-am echilibru,viata,pofte,dorinte.Langa tine n-am nimic.

Iubesc senzatia asta.Ma faci sa ma simt goala,usoara,capabila.Tu intelegi.Intelegi.Pentu tine,eu si tot ce spun eu am sens,ce mai conteaza restul,de fapt da...mai e vreun rest?Ma impart la tine exact esti divizorul meu,domeniul meu de definitie,segmentul din axa numerelor unde pot sa mi-o trag cu toate zecimalele mele.

Caci eu sunt complexa.Eu ma definesc in functie de tine,tu esti numarul care,ridicat la patrat e nagativ.Tu esti bolnav.Tu esti tot pentru ce m-am rugat eu atatea si atatea nopti.Tu poti sa ma faci sa te urasc,sa te vreau,sa scap de tine,sa fug de tine,sa vreau sa ma inec cu tine,sa ma sufoc cu tine.Tu faci sa vibreze in mine,parti pe care nu stiam ca le am.

Ce?De ce te uiti asa la mine?Lumea?
Lumea?

Ce-mi pasa mie de lume?
Eu vreau senzatia ma omule,SENZATIA,si lumea..

Lumea intreaga nu mi-o da.Tu in schimb..o porti langa chei.

Un comentariu:

Mihai Adam spunea...

sec. frumos. divin.

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."