duminică, 20 ianuarie 2013

Papusel

Haha,Papusel,ai cam facut pe tine.

Hai,uite-te la mine,urmareste-mi tocul,lasa balele alea sa cada,sa se vada,hai sunt obisnuita,pune-mi tu mana la gura,doamnele nu isi permit sa caste si m-ai plicitisit.
Nu,nu,te rog nu o lua personal,nu esti mai rau sau mai bun,esti doar la fel,esti mediocru,ma gandesc la toate porcariile cand ma prefac ca te ascult.Ultima oara m-am intrebat cum ti-ar sta cu o peruca verde dansand la bara pentru mine.

,....

Asa de rau m-ai plictisit.
Daca tot n-ai nimic de zis,stai jos,citeste-ma.Uite ce interesanta sunt!Am o poveste in fiecare fir de par,si daca am ceva din belsug,ala e parul.Razi de mine,loveste-ma,cearta-ma,pune-mi limite,am fost toata viata libera,ce dracu sa mai fac cu atata libertate?
Ia dracului mana.Iti tremura.Fraiere.

Niciun comentariu:

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."