duminică, 20 ianuarie 2013


Inchide ochii.

Inchide ochii si relaxeaza-te.

Haide sa uitam impreuna.
-Nu vreau sa uit. Nu sunt convins ca daca uit o sa mai fiu aici maine. Nu stiu daca a fost real, nu stiu daca am trait ceea ce am fost convins ca am trait pana acum si imi e frica sa uit. Sau sa ma uit. Sa ma uit in jur.
-Trebuie sa uiti.
-De ce? De ce ma privesti cu ochii astia ai tai mari si naivi, cu genele tale mult prea rimelate pentru ora asta, de ce ma privesti asa cum ma privesti, stii tu, ca si cum stii si tu ca nu spui altceva decat o gramada de porcarii, porcarii, porcarii una dupa alta, stii stii mai bine ca mine, fir-ar a dracului de ttreaba, stii ca ma doare daca nu uit si daca uit si daca nu o sa mai doara, nu ..nu stiu sa fiu.

Eu ma definesc in functie de ea. Ori ma bucur ca e langa mine si am lumea la picioare, ori stau si sufar pasiv, simtindu-ma cel mai nefericit om din univers, gandidu-ma ca toti trecatorii de la ST Pancreas imi plang de fapt durerea in tacere, ca sunt doar prea politicosi  ca sa imi ofere un servetel sau sa ma intrebe ce am de fapt… Ori sunt cu ea ori sunt in suferinta dupa ea, oricum o dai, conceptul de ea tot ramane si nu te mai uita asa la mine, cu ochii astia mult prea rimelati pentru ora asta …pleaca.

-Termina. Te agati de durere si de ea si de amintiri pentru ca esti un las. Un las imputit pentru ca ti-e lene sa faci dus, pentru ca stai in patul asta déjà de prea mult timp, un las demn de mila, de mila oamenilor de care tie iti este de fapt….scarba. Chiar vrei sa fim asa? Demn de mila lor?
-Pleaca. Te rog eu mult pleaca. Nu intelegi, n-ai cum sa intelegi…
….
ZBANG.
Au.
Veioza a cazut dupa pat.
Doua respiratii grele.

-Ce..ce…ce dr…
-Cretinule. Esti un cretin. Asta esti. Mortii tai de cretin.
-Mi-ai dat un pumn in cap.
-Da.
-Ma doare.
-Nu imi pasa.
-De ce mi-ai dat un pumn in cap?
-Pentru ca mi-a venit. Pentru ca te crezi destept. Pentru ca te urasc. Pentru ca tu crezi ca nu inteleg si eu inteleg atat de bine. Pentru ca tu stii ca esti o victima si iti place sa fii victima si oamenii ca tine…trezesc in mine dorinta de a le da din cand in cand cate una in cap.

Vreau sa termini cu porcaria asta. Vreau sa faci dus. Vreau sa te trezesti odata, e datoria ta fata de mine, e datoria ta fata de lumea asta, e datoria soarelui sa rasara, indifferent cat de tare doare si e datoria ta sa te scoli de aici si sa termini cu porcaria asta.

-Esti plina de muci si de rimel intins.
-Si tu esti plin de cacat. Ai trei minute sa faci dus.
Nu mi-a convenit, dar m-am sculat, am facut dus. Cand am venit am gasit-o ascunsa in cearsaful meu, cu trupul ei obosit, incovoiata si cu rimelul intins peste tot.
Am stat vreo cateva secunde dupa care m-am gandit ca era tare frumoasa cand tacea din gura. Si apoi mi-am amintit cat de greu iese rimelul de pe asternuri si am injurat-o.

Niciun comentariu:

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."