marți, 27 ianuarie 2009

A fi sau nu Fata.

Cand i-am citit comentariul,am simtit cum mi se taie picioarele.Prostia si ignoranta...din nou.

Va intreb,oameni buni,rai,frumosi,urati...cum se poate ca o fata,O FATA,la baza carei aparat genital sta un vagin ca si al meu sa afirme ca singurul scop in viata,al tuturor fetelor este sa se f***.Cum?https://www.blogger.com/comment.g?blogID=8649118742154897154&postID=3825615046811440020 ultimul post


M-am gandit doar la mine.La viata mea,la toate exmanele pe care le-am dat,la toate momntele in care a trebuit sa ii rad mortii in fata,la toate fricile pe care mi le-am invins,la tot.La cum am mers pe sarma,o viata intreaga.O viata de echilibru,de balans.Orice greseala-ceva fatal.Orice reusita-doar un simplu pas.As vrea sa o cunosc pe aceasta fiinta si sa o scuip in fata.Sa ii spun ca scopul meu in viata nu e ala,ca am reusit multe,sa ii tip cat mi-a fost si imi e de greu,si sa ii scot uterul cu ghearele.Oricum nu il merita.

M-am gandit la mama.La toate mamele.La cum a tremurat pentru fiecare reusita,la toate dosarele ei,la toate pritenele pe care le-a scos din rahat,la toate generatiile de copii iesite din mana ei.Si vine creatura asta si afirma asa ceva?

M-am gandit la bunica cand s-a inundat casa si a carat galeti cu apa cu burta la gura.

M-am gandit la K. si la toata viata ei de rahat.Si la ce frumoasa este acum,dupa atata rahat.

Si m-am gandit la jigodia asa care spune ca singurul nostru scop este sa ne f*** si ma face mironosita..

Si din mine a curs furie.

Asculta,destinatie-eronata-de-estrogen,sper ca la urmatoare menstruatie sa te doara asa de tare incat sa nu poti sa mai scoti pe gura(ma rog,tastatura)asa ceva.Sper sa te incovoi de durere si sa iti curga toata ignoranta.

Doar pentru ca tu nu poti sa schimbi lumea decat cracanandu-ti picioarele nu inseamna ca suntem la fel.

Iar pentru dumneasvostra,Domnule Bolog,posesia testiculelor va acorda prezumtia de nevinovatie.

Eu nu o sa imi folosesc vaginul ca sa ajung unde nu ma duce creierul.
Promit.
Miruna

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ca bine zici. Ea vrea doar sa sa puna bine cu baietii. Crede ca daca o sa-i pupe in fund si o sa aprobe frumos ca da, toate fetele is curve si singurul lor scop e sexul, toti barbatii o sa o vrea si o sa zica "vai, ce open-minded esti tu, pupe-o tata de dasteapta, tu esti diferita de toate, esti mai speshal!" Si nu ea nu e un caz singular. N-ai idee cate fete se preteaza la asa ceva.
Eu una m-am scarbit. Saptamana asta, absolut accidental am dat peste un articol si mai dezgustator. La fel ca si comentariile la el.

http://www.piticigratis.com/2009/01/mic-ghid-de-inteles-femeile-ep-3-obiceiuri-vestimentare-%C8%99i-estetice/

Etre spunea...

Mda,Ioana am citit.Asta este,nu pot lupta contra unei mentalitati sau a prostiei iar despre sindromul narrow-minded ce sa mai zic...Ma gandeam,as prefera uneori un cutremur sau o explozie inc are sa murim cu totii pentru ca moartea asta,in care ne moare intai respectul si apoi valoarea..e mult mai dureroasa.Multumesc de comment,te mai astept :)

Anonim spunea...

ce pot sa zic.vai de ea.

Anonim spunea...

proasta rau.da rau de tot.

Anonim spunea...

"scopul femeii e sa se f***". asta da ideal in viata =))

Anonim spunea...

E genial cum doua idei la fel de departe de adevar se intalnesc fiecare crezand cu inversunare ca are dreptate si la orice parere usor diferita raspund prin atacuri la persoana...ceea ce pana la urma e caracteristic varstei...asa ca lasati astea ca oricum micile voastre dispute nu exista pentru nimeni

Anonim spunea...

"Domnul" Bolog ţi-a şters comentariul. Spune multe gestul, nu?

Etre spunea...

Intr-adevar,anonim2 ...ce sa credem oare?:)) Hai sa nu credem nimic.Hai sa ne rezumam la fapte.

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."