joi, 7 ianuarie 2010

$%%^&

Hai sa ne jucam cu sinceritatea.Asta-seara am chef sa-ti fiu fatala.
Permite-mi.Sau nu-mi permite,fii brutal,fii rau,fii violent,ia mai du-te dracului...plec.

Nu,parca mai stau putin.
Hai,lasa-ma sa mai stau,stai si tu,hai ia-ma,nu ma lasa,ia-ma.Intide-ma pe spate,gandeste-mi tu gandurile saptamana asta,lasa-ma pe mine sa-ti diger nefericirea.Ma princep la ars nefericiri.Ma prefac pur si simplu ca n-au fost.

Bine?Atunci start!
Incep eu:Nu stiu sa ma leg la sireturi.Si imi plac geamantanele.Ma pricep la foarte putine lucruri,vezi tu,dar la geamantane,doaaamnnee....la gemantane ma pricep.Geamantanul trebuie sa fie comod,mic dar lat.La un moment dat devine singurul tau refugiu,sa stii.Sa nu iti iei niciodata un geamantan pe rotile,durerea nu se taraie,se-ndura.Nu dau doi bani pe cele cu cifru,cui ii folosesc sigiilile,sau secretele tale cretine.Da,pe ale tale,caci eu de azi nu mai am secrete,ma joc de-a sinceritatea.
Imi vine uneori sa te scuip intre ochi,sa iti iau capul in maini si sa te scutur bine:N-ai sa rabzi niciodata sinceritatea in adevarata ei forma.Si tu te uiti la mine cu ochii tai goi,ochii tai care ma cred nebuna,ochii tai astia cacanii,ca o cafea din aia scarboasa cu lapte,ce ochi urati ai,draga!
Acum imi pare rau ca ti-am zis asta.Ai totusi o gura frumoasa.Hai nu te mai supara atat,hai sa ne uitam pe geam,imi place sa ma uit pe geam cu tine.Mirosi a tot ce eu n-am fost si n-am sa fiu.
N-am ureche muzicala,pentru ce naiba mi-ai cumparat un pian?
A,da.
Multumesc,si eu te iubesc.

Dar acuma plec.

2 comentarii:

Mihai Adam spunea...

Pur si simplu zambet. Ciufulita si imbracata intr-o camasa cu cateva numere mai mari, tuni si fulgeri...iubesti...o lingurita din trairile tale.

Etre spunea...

:).nu stiu daca comentariul tau se refera la ceea ce am scris,sau daca ai apucat sa vezi inainte sa inchid blogul de fotografie,poza mea in camasa,dar anyway,multumesc.app ai o BILA MARE ALBA pt kings of leon:X:X:X.

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."