marți, 19 ianuarie 2010

In capela sixtina toti ingerii sunt grasi.

"Cristiiiiii!!!!"
"Mdea..."
"De ce ninge?Ce e cand ninge?"
"Un ingeras smotoceste o ingerasa si o smotoceste bine de-i cad pene din fulgi,si ne arata noua ca el e un ingeras de level 2,ca el are cu cine sa se smotoceasca"

Malvine se uita la mine cu ochii aia mari si negri si eu imi musc nervos buzele ca sa nu pufnesc in ras.O iau in brate,nu-i nimic mai frumos ca o verisoara mica,cu inocenta ei prinsa in doua codite.Ea se smulge si incepe sa mataie,ii e frig si nu ii place ca am iesit.
"Ingerasa aia e de fapt o ingeroaica."
"Pai de ce?"
"Pai ca e grasa."
"..."
"Uite ce de pene are!"pufneste nervoasa Malvine in timp ce isi da fulgii de langa gura."Si stiu ca nici nu e adevarat" imi spune in timp ce ma priveste deranjata.
"Pai de unde stii?"
"Ca acolo sus nu se smotocesc ingerii,aia se intampla in creieru' tau mic,ca tu ai creieru mic.Ca stiu eu ca tu crezi ca ingeroaicele seamana cu fata aia de vis-a-vis si ai chef s-o smotocesti si d-aia."
"D-aia ce?"
"D-AIA CA AI CREIRU' MIC"
Si fara sa imi dea drept la replica o ia inainte in casa.Intru dupa ea si privesc involuntar spre geam.
Ba nu.
Privesc foarte voluntar cautand-o pe "ingeroaica de vis-a-vis".Si o vad.
O vad cum coboara nonsalanta dintr-o masina neagra,stramba din nasul ala mare cand pielea ii ia contact cu ninsoarea si rade.Proasta.De ce rade cand nu e niciun motiv de ras.E nesimtita de-a dreptul.Sa-si poarte fericirea asa peste toate penele astea de ingeroaica.Nu-i frumos.O urmaresc cu privirea cum isi inghesie coama aia de par chihlimbar in gluga gecii(mama zice ca e blonda,dar eu stiu ca parul ei e de chihlimbar)si imi vine sa ies in fuga si sa tip:
"NUUUUUUUUU"
Imi vine sa o iau de cap,manca-i-as capul ei de ingeroaica,si sa o scutur si sa ii zic:Nu,te rog,nu.Lasa-ti parul afara din geaca,hai ca nu mori,mai lasa-l putin,ce frumoasa e bucata asta moarta din tine,lasa-ti parul asa,lasa penele de "ingeroaica" sa cada peste el,lasa-ma sa te curat eu.Si as dori ca vecina mea sa ma faca sa tac,asa cum il face pe soferul masinii negre,asa cu gura ei lipita de a mea.Dupa aia as lua-o de mana si as duce-o in camera la Malvine si as smotoci-o acolo pe birou,ca sa vada si Malvine cum se face sa ninga.
Ma trezeste din visare imbecilul ala cu un claxon,si pentru ca toate trezirile sunt la fel de dureroase amuzamentul ei ma loveste in cap.
Ingeroaica mea s-a indragostit de un tip cu o masina neagra.
Se apleaca sa ia un bulgare cu care loveste parbrizul masinii,si privirea mea cade asupra poseriorului ei.Cred ca isi tine divinitatea in pulpe.Si ingerii nu se dau cu ruj.
Cu o miscare brusca sunt dat la o parte si geamul se deschide larg.
Malvine striga cu putere:"Toate ingeroaicele sunt grase"!
Si nervoasa inchide geamul.
Vecina se uita surprinsa,ma vede,imi face cu mana si intra in casa,tragandu-si pantalonii prin buzunare.

"Deschide-mi"
"Pleaca,du-te si smotoceste-te cu ingeroaica ta"
"Malvine,scumpo,ce-ai patit?"
Imi deschide usa si ma dezarmeaza cu ochii ei negri inecati in lacrimi.Se atarna de gatul meu si incepe sa planga in hohote.
"Cand o sa fiu si eu inger,o sa am si eu par frumos ca fata de vis-a-vis."
Mi se pune un nod in gat.O strang tare la pieptul meu.
"O sa ai par frumos,aici,in curand,nu mai mergem decat de doua ori".
Nu ma aude.
"Da o sa fiu grasa.Fata de vis-a-vis e grasa.Pe ea sta carnea cum stau pe mine perfuziile la Chi.Nu imi place de Chi.Chi e un prieten rau."

Si in momentul ala sting lumina,cu pretextul ca ea trebuie sa doarma.Dar nu vreau decat sa nu ma vada ca plang.Malvine adoarme si eu ies.Ma mai uit odata pe geam si imi imaginez pentru a 9039384748943903 oara o conversatie cu vecina.
"Si.....ce ai mai facut tu in ultima vreme,Cristi?"
"Am botezat sedintele de chimioterapie ale lui Malvine Chi,si i-am creat un prieten imaginar.In rest,astept sa moara,ca sa mor si eu odata."

....
"Ceai?"

Un comentariu:

Carmen spunea...

scri intr.un fel special...iti urmaresc blogul :)

Vae Soli

"Pe urma nu va mai fi timp....Va fi si pentru mine lumea un fenomen intamplator..."